מודה ועוזבת: קרנית פלוג התנצלה

    גואל ועקנין | צילום:Ester Inbar, ויקיפדיה 2 Comment on מודה ועוזבת: קרנית פלוג התנצלה
    8:07
    10.05.24
    נתי קאליש No Comments on "נס רפואי": האדמו"ר מביאלה ישוחרר מבית החולים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נגידת בנק ישראל, ד"ר קרנית פלוג, הודיעה היום כי היא מצרה על האופן בו סוקר נאומה אתמול בחלק מכלי התקשורת החרדיים.

    הנגידה מסרה כי לא היה בדבריה אף מסר או נתון שניתן היה לפרש אותו כמתקפה על מגזר כזה או אחר, אפילו להיפך. היא הדגישה כי הציגה את הנתונים הכלכליים ואת התחזיות הדמוגרפיות, שאינם חדשים, על מנת להדגיש את האתגר שעומד בפני המשק הישראלי, כולו, בנסותו להמשיך ולשפר את רמת החיים של כל אזרחי ישראל, ללא כל הבדל מגזרי.

    ד"ר פלוג מסרה כי בנק ישראל ימשיך במאמצים להשפיע על המדיניות כך שהיא תביא לצמיחה מכלילה- צמיחה מתמשכת, בת קיימא, שפירותיה יחולקו בצורה שוויונית יותר בין כל חלקי האוכלוסייה, כך שיתמכו ברמת חיים גבוהה יותר לכל המגזרים, ובצמצום העוני ואי השוויון בחלוקת ההכנסות. האתגר ביצירת צמיחה מכלילה הוא עצום. זהו יעד שמדינות רבות מתמודדות אתו, והוא אינו קל להשגה, בייחוד בחברה הטרוגנית כדוגמת החברה הישראלית. חשוב שהממשלה, כשהיא מגבשת תכנית אסטרטגית לשנים הבאות, תמקד את מדיניותה כך שנתקדם בכיוון זה. צמיחה מכלילה תתרום לחיזוק הלכידות בין קבוצות האוכלוסייה השונות, ובתוך הקבוצות עצמן.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הכבוד לה.
      מי שינסה להבין את הדברים יגלה שהיא אכן אמרה דברים הגיוניים, ולא רצתה כלל לפגוע בציבור החרדי. ונראה אם העיתונים אכן יפרסמו את ההתנצלות המכובדת שלה.

    2. 1

      השיח הזה הפך למקובל עד שאינו חריג וכך היה גם לפני מלחה"ע השניה שהיה פשוט לכולם שהיהודים אשמים בכל , ואכן אני לא מוכן לזוז מצורת חיי הדתיים בכדי שתהיה צמיחה לעשירי סביון וכדו' שיסעו על עוד ג'יפ במליון שקל, צריך להשלים שזה העם היושב בציון מי שלא מרוצה שיסע לבין הגויים היותר עשירים.